Szkoła Magii i Czarodziejstwa

Ilość graczy: 
6-10
Czas gry: 
W dużym stopniu zależy od graczy, raczej jednak nie dłużej niż 2,5 godziny.
Czarodziejka - nauczycielka celująca różdżką w niebo na LARPie

Wstęp fabularny: Szkoła Magii i Czarodziejstwa, trwa lekcja Starożytnych Runów. Prof. Vector prowadzi wykłada na temat pamięci i uwagi w procesie uczenia się runów:
- ... jest elementem działającym w odniesieniu do każdej akcji. Na przykład, czy pamiętacie jak ułożone są rzeczy w waszych kufrach. Jeśli chcecie uczyć się runów to taka wiedza powinna wam przychodzić naturalnie, przy okazji. A teraz krótka demonstracja. Znam każdy przedmiot, jaki znajduje się w tym biurku. W tej szufladzie leży księga "Wpływ magii na rozwój imperiów". Po jej lewej stronie stoi kałamarz i trzy białe nowiutkie pióra. No to sprawdźmy. Otwieramy i.... AAAaaa!
Wasza profesor wybiega z krzykiem z klasy.
- Co tam zobaczyła?!
-Mysz...
Wiecie, że wasza profesor kiedyś wróci i nie będzie raczej w dobrym humorze. A przecież jutro mieliście zaplanowane wyjście do miasteczka. Czy w ramach kary nauczyciele mogą zabronić wam tej przyjemności? Na pewno nie! Chociaż?... Czy musicie to sprawdzać?
Siedzicie w klasie i czekacie, co się stanie.

Uwaga! Powyższy LARP został napisany jako atrakcja na urodziny dla młodych i początkujących LARPowiczów. Zamów go jna urodziny jeśli chciałbyś zacząć od czegoś bardzo prostego, z małą ilością celów, a dużą ilością wczuwania sie w klimat, lub jeśli gra jest przeznaczona dla dzieci. Jeśli wolisz gry o bardziej splątanych wątkach to wybierz coś innego z naszej LARP'owej oferty,lub skonsultuj się z nami w celu wybrania odpowiedniego produktu.

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Napisz do nas

W Trakcie Gry