Średniowieczna karawana

Ilość graczy: 
8-15
Czas gry: 
W dużym stopniu zależy od graczy, raczej jednak nie dłużej niż 4 godziny.
Postacie na grze fabularnej - czarodziej, rycerz, zwiadowca i wiedźma

Okoliczne bandy rabusiów urosły ostatnio w siłę. Ich brawura i zuchwalstwo doprowadziło do tego, że rabowani są już nie tylko pojedynczy jeźdźcy czy samotne wozy. Niedawno ktoś napadł i spalił wioskę rybacką Cztery Stawy. W tym burzliwym okresie do miasteczka przybywają wysłannicy z bogatej (acz z dziwnych powodów słabo strzeżonej) karawany, która zmierza do miasta. Żądają wpuszczenia ich za palisadę na noc. Część mieszkańców obawia się jednak, że bandyci skuszeni zyskiem, mogliby napaść i splądrować ich ukochane miasteczko- Trodhaim.

Karawana dopiero zmierza do miasteczka i dotrze do niego najprawdopodobniej tuż przed zmierzchem. W związku z tym wszelkie informacje na jej temat pozyskaliście od posłów, którzy przybyli negocjować jej wjazd do miasteczka.

Trodhaim liczy około setki dorosłych mężczyzn. W razie walki z bandytami, jej wynik może się skończyć różnie. Tym bardziej, że liczebność bandytów nie jest znana. Nie wiadomo też czy wszyscy członkowie karawany są tymi za których się podają. To samo dotyczy zresztą innych ludzi, którzy pojawili się ostatnio w mieście. Trodhaim leży z daleka od szlaków handlowych i jak dotychczas rzadko przybywały tu karawany.

Panująca religią w tej części państwa jest kult boga Rae. Wierzy w niego większa część populacji. Jednak religia ta nie ma oficjalnego statusu obowiązującej lub jedynej słusznej. Jej wpływy w poszczególnych miastach są zależne od wpływów jej wyznawców i stopnia ich zaangażowania w kwestie wiary. W niektórych miejscach funkcjonują placówki inkwizycji, która rości sobie prawo do obrony swojej wiary przed innymi kultami. Ponieważ nie wszyscy obywatele podzielają ten pogląd, inne kulty rozwijają się w najlepsze. Wszyscy słyszeliście o kulcie boga Yoruna, który szerzy się w okolicy. Prędzej czy później zawita zapewne również do Trodhaim.

Akcja LARPa: Świat fantasy, miasteczko z dala od głównych szlaków handlowych, gdzieś na prowincji.

Zamów tego LARPa już dziś a zyskasz okazję przeniesienia się do innej rzeczywistości. Dostaniesz możliwość zapomnienia o całym świecie i poczucia się jak bohater książki lub filmu.Zamów usługe już dziś i daj sobie czas do przygotowania się na całą tą zabawę.( a nam możliwość zarezerwowania Ci czasu w oczekiwanym terminie)

Dla kogo: powyższy LARP idealnie nadaje się jako atrakcja na urodziny dla ludzi lubiących fantasy i/lub przygody. Sprawdzi się też dobrze na spotkaniu integracyjnym, 18-tce czy wieczorze kawalerskim lub panieńskim.

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Napisz do nas

W Trakcie Gry