Ryba, Miecz i Zwój

Ilość graczy: 
5-100
Czas gry: 
Mocno zależny od wariantu i ilości graczy
Umiejętności i wiedza jakich uczy: 
Handlowanie i negocjowanie
Gra ekonomiczna w której gracze wcielają się w średniowiecznych kupców

Czy czujesz się gotowy na wcielenie się w rolę średniowiecznego kupca? Czy czujesz, że mógłbyś konkurować z innymi sprytem i talentem handlowym? A może liczysz na swoje szczęście? No cóż... Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś przekonał się czy Twoje talenty są tak wielkie, jak sądzisz.

Gra ekonomiczna w której pohandlujesz pięknie wykonanymi towarami. Potrzymasz w sakiewce złoto. Pościgasz się z innymi graczami o skarby.

Informacje techniczne: Gracze dzielą się na drużyny - gildie, z których każda wyrabia inny rodzaj towaru. Następnie handlują pomiędzy sobą różnymi towarami, aby uzyskać majątek o największej wartości. Przy większej ilości graczy, każda gildia posiada większą ilość członków. Wtedy gracze wewnątrz danej gildii muszą wspólnie negocjować strategie i sposoby działania.

Gra posiada różne warianty w zależności od miejsca rozgrywania i wieku graczy.
- Wariant podstawowy zawiera tylko i wyłącznie prosty moduł handlowy.
- Wariant zaawansowany zmienia zasady liczenia majątku, tak, że cięższe staje się do oszacowania, które transakcje są opłacalne.
- Wariant terenowy dodaje poszukiwanie skarbów (wpływających na majątek drużyny, a czasem mogący wpłynąć negatywnie konkurencję). Ponadto gracze dostają możliwość wypełniania specjalnych zadań dających dodatkowe korzyści.

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Napisz do nas

W Trakcie Gry