Imperia Europy Fantasy

Ilość graczy: 
8-29
Czas gry: 
W dużym stopniu zależy od graczy, ok. 2 do 4 h
Umiejętności i wiedza jakich uczy: 
Konturowa mapa europy, aktorstow, improwizacja, negocjowanie, odczytywanie sygnałów niewerbalnych
Fantastyczne rasy z europejskiej gry fabularnej w klimacie fantasy
Gnomi inżynier w trakcie larpa podpisuje traktat pokojowy gęsim piórem
Uczestnicy fabularnej gry fantasy w rolach wojowników
Uczestnicy LARPa po atrakcyjnej grze fabularnej

Dawno, dawno temu, kiedy w Europie pełno jeszcze było ras wszelakich… Odbyło się spotkanie. A nie było to spotkanie zwyczajne. O nie! Na owo spotkanie zjechali przywódcy wszystkich krain razem ze swoimi dziećmi, doradcami i innymi barwnymi postaciami. Pretekstem do spotkania okazał się rzadki fenomen kosmiczny zwany Kociołkiem Żarłoka. Jako, że dla wszystkich ras jest to czas spokoju i zabawy, postanowiono wykorzystać ten fakt i spotkać się, aby omówić wielkie i małe interesy. Wszyscy przywódcy jak jeden mąż obiecali, że nikomu z przybywających na spotkanie nic złego się nie stanie (co dla niektórych okazało się być bardzo smutne). Jeśli myślicie jednak, że fakt, iż nikt nie zginie oznacza, że mało się będzie działo to jesteście w wielkim błędzie.

Jak powszechnie wiadomo, Europa podzielona jest na 8 krain rządzonych przez 8 nacji:

Trolle – zacofane ekonomicznie, ale silne i wytrzymałe.

Magowie – wolny i niezależny lud, niezainteresowany konfliktami ani w ogóle niczym poza swoją magią.

Gnomy –  znani wynalazcy, których pomysłowość, ratuje kraj przed wchłonięciem przez któregoś z sąsiadów.

Hobbici – poczciwi rolnicy, uprawiający swoją rzepę i palący fajkowe ziele.

Krasnoludy – twardy lud zajmujący się prawdziwie męskimi zajęciami (w ich mniemaniu), tj. górnictwem i metalurgią.

Elfy – praktycznie monopoliści w kwestii dostaw drewna i przedmiotów z niego stworzonych.

Wampiry – krwiopijcy zajmują się wszystkim, na co pozwala im klimat – tj. głównie polowaniami, handlem futrami i wojną.

Beduini – ten lud również lubuje się w wojnie, a do tego miłuje handel (głównie tkaninami i przyprawami).

Oprócz tego na sali pojawią się duchy. Ponieważ mogą one powstawać z przedstawicieli wszystkich ras oraz dlatego, że nie mają własnego terytorium, ciężko mówić o strategicznych interesach tego narodu. Czy jednak oznacza to, że nie będą mieć nic do roboty? A naprawdę myślicie, że po śmierci człowiek już niczego nie chce?

Ze względu na ilość postaci, LARP świetnie nadaje się na integracje pracowników, większe eventy lub jako atrakcja na urodziny w większym gronie znajomych.

Świat: 
Europa fantasy

Newsletter

Bądź na bieżąco!

Napisz do nas

W Trakcie Gry